برنامه کارورزی فرصت برقرار ساختن پیوند میان آموخته های نظری با محیط های واقعی آموزشی- تربیتی و عمق بخشیدن به تجربه های پیشین در جهت توسعه شایستگی های حرفه ای و دست یابی به ظرفیت غایی کنش عملی در کلاس درس را فراهم می کند. این برنامه در دانشگاه فرهنگیان، با تأکید بر مشاهده تأملی، روایت نگاری و واکاوی تجربیات به عنوان عناصر سازنده،شکل دهنده عمل فکورانه؛ و نیز ابزارهای سه گانه اقدام پژوهی، درس پژوهی و پژوهش روایتی به عنوان روش های مورد تاکید در برنامه تربیت معلم فکور این هدف را تعقیب می نماید. کارورزی ۱ کارورزی ۱ چیست, گزارش کارورزی در کرونا , نمونه گزارش کارآموزی دانشگاه فرهنگیان , گزارش روز اول کارورزی, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان , گزارش نهایی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی, گزارش عاطفی کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, مقدمه برای گزارش کارورزی,گزارش روز اول کارورزی, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان, گزارش کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, گزارش ساختاری کارورزی ۱, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش فیزیکی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی ۱,چکیده گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش کارورزی ۱, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان , کارورزی سرا,کارورزی ۱, کارورزی ۱ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان ,کارورزی ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم
گزارش کارورزی ۱
رشته تحصیلی:
علوم تربیتی
مختصری از کارورزی ۱ :
هفت پند مولانا:
۱-در بخشیدن خطای دیگران مانند شب باش.
۲-در فروتنی مانند زمین باش.
۳-در مهر و دوستی مانند خورشید باش.
۴-در هنگام خشم و غضب مانند کوه باش.
۵-در سخاوت و کمک به دیگران مانند رود باش.
۶-در هماهنگی و کنار آمدن با دیگران مانند دریا باش.
۷-خودت باش همانگونه که می نمایی.
دانلود گزارش کارورزی ۱:
آموزش اثربخش نیازمند آن است که معلمان در طول دوره آموزشی در معرض تجربیات متنوع و غنی قرار گرفته و قادر به مطالعه، تصمیم گیری و ارزیابی نتایج تصمیمات در موقعیت های پیچیده آموزشی و تربیتی مبتنی بر یافته های علمی و پژوهشی باشند.
برنامه کارورزی فرصت برقرار ساختن پیوند میان آموخته های نظری با محیط های واقعی آموزشی- تربیتی و عمق بخشیدن به تجربه های پیشین در جهت توسعه شایستگی های حرفه ای و دست یابی به ظرفیت غایی کنش عملی در کلاس درس را فراهم می کند.
این برنامه در دانشگاه فرهنگیان، با تأکید بر مشاهده تأملی، روایت نگاری و واکاوی تجربیات به عنوان عناصر سازنده،شکل دهنده عمل فکورانه؛ و .
نیز ابزارهای سه گانه اقدام پژوهی، درس پژوهی و پژوهش روایتی به عنوان روش های مورد تاکید در برنامه تربیت معلم فکور این هدف را تعقیب می نماید.
مطالعه مسئله های آموزشی-تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است.
فرصت های یادگیری تدارک دیده شده از سوی استادان و بازخوردهای ارائه شده از سوی آنان باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی، برای یافتن راه حلهای قابل دفاع و پاسخ به مسئله های آموزشی و تربیتی تدارک ببیند.
بهره گیری از مبانی نظری، تکنیک ها و فنون در برنامه کارورزی به منظور دستیابی دانشجو به یک نگاه همه جانبه و غنا بخشیدن به تصمیمات اتخاذ شده در ابعاد برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان ضروری است.
در طول برنامه کارورزی دانشجو فرصت کسب تجربه برای درک عمل اثربخش، تأمل بر روی آن به منظور پذیرش مسئولیت حرفهای را کسب می نماید.
فهرست مطالب
ردیف | موضوع | صفحه |
۱ | تقدیر و تشکر | ۴ |
۲ | مقدمه و پیشگفتار | ۶ |
۳ | اهداف کارورزی | ۶ |
۴ | تعاریف واژه ها و کلیدواژه ها | ۷ |
۵ | تمرین مسئله شناسی(مشاهده تاملی فیلم آموزشی) | ۸ |
۶ | تمرین نوشتن روایت(گزارش روز اول کارورزی) | ۱۱ |
۷ | گزارش فیزیکی مدرسه | ۱۵ |
۸ | گزارش ساختار اداری مدرسه | ۲۲ |
۹ | تعامل عاطفی مدرسه | ۲۷ |
۱۰ | گزارش فرآیند آموزش در کلاس | ۳۳ |
۱۱ | منابع و مآخذ | ۴۱ |
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.