تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی ۴ طراحی واحد یادگیری درس : ریاضی هشتم (فصل هشت)

کارورزی سرا کارورزی, کارورزی 4 کارورزی ۴ طراحی واحد یادگیری درس : ریاضی هشتم (فصل هشت)
کارورزی ۴ طراحی واحد یادگیری درس : ریاضی هشتم (فصل هشت)

کارورزی کارورزی 4

کارورزی ۴ طراحی واحد یادگیری درس : ریاضی هشتم (فصل هشت)

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

 

عنوان :

RIAL 120,000 – خرید

تعداد صفحه : ۴۰ صفحه

قیمت : ۱۲۰۰۰ تومان

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

 

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

شرح مختصری از کارورزی ۴ :

در کارورزی ۴ هدف این بود که با عواملی که در تدریس موثر یک معلم می تواند تاثیر داشته باشد آشنا می شویم این عوامل عبارت اند از:

-ایجاد انگیزه برای اشتراک گذاشتن و تجربه معلمان مدرسه .

-ارتقا انگیزه معلمان در مطالعه منابع تخصصی برای توسعه و پرورش دانش و صلاحیت حرفه ای .

-تسهیل شرایط شکل گیری سازمان یادگیرنده با گسترش فرهنگ یادگیری در مدارس .

-برقراری ارتباط مستقیم صاحب نظران و سیاست گذاران آموزشی با معلمان .

-آگاهی از میزان تحقق اهداف آموزشی در کلاس درس و انتقال نتایج آن بر برنامه ریزان درسی.

و..

به عبارت دیگر کارورزی ۴از دو فصل مستقیم و مکمل هم تشکیل شده که در هر فصل اقدامات عملی و تئوری در زمینه افزایش مهارت و گزارش اقدامان انجام شده آمده که به شکل زیر است:

فصل اول که شامل تععین هدف طراحی واحد یادگیری (در این بخش به فرایند طراحی ،تدوین ،اجرا و ارزشیابی از واحد یادگیری در قالب فرایند درس پژوهی و توسعه حرفه ای به کمک اعضای گروه تدریس پژوهی پرداختیم .که شامل طراحی نقشه ذهنی ،استخراج ایده کلیدی ،شایستگی مورد انتظار ،طراحی ملاک های شایستگی و سطح هر یک از آنها ،تعیین هدف عملکردی ،طرح پرسش اساسی و طراحی تکالیف یادگیری )،اجرای واحد یادگیری (در این بحش به بیان روشنی از چگونگی اجرا توسط اعضای تیم درس پژوه که شامل تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرای طرح واحد یادگیری ،هدایت فرایند یادگیری )،ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان بر اساس ملاک ها و سطوح طراحی شده ،تامل و بازنگری (که شامل طراحی مجدد ،اجرای مجدد و ارزشیابی مجدد )می باشد.

در فصل دوم قبل کد گذاری و استخراج مضامین ،در ابتدا روایت کلی از کارورزی ۴آمده که با آوردن تحلیل و تقسیر یافته ها به پایان رسیده است.

 

عنوان :

RIAL 120,000 – خرید

 

فهرست

 

مقدمه………………………………………………………………………….۸

فصل اول :فرایند درس پژوهی …………………………………………..۹

۱-تعیین هدف…………………………………………………………………۹

۲-طراحی واحد یادگیری…………………………………………………….۱۰

الف)طراحی نقشه ذهنی …………………………………………………….۱۱

ب)استخراج ایده کلیدی………………………………………………………۱۱

ج) شایستگی مورد انتظار…………………………………………………..۱۲

د)طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هر یک از آنها …………………..۱۲

ن)تعیین تکلیف عملکردی ………………………………………………….۱۳

و)طرح پرسش اساسی ……………………………………………………..۱۳

ه)طراحی تکلیف یادگیری …………………………………………………..۱۴

نقشه مفهومی………………………………………………………………..۱۴

فرم ج……………………………………………………………………….۱۵

اصلاحات…………………………………………………………………..۲۴

سمینار……………………………………………………………………..۲۵

فرم الف……………………………………………………………………۳۰

فصل دوم :روایت من از کارورزی ۴…………………………………۳۲

۱_روایت فرایند درس پژوهی و توسعه ی حرفه ای ………………………۳۲

۲-کد گذاری و استخراج مضامین…………………………………………..۳۶

۳-تحلیل و تفسیر یافته ها …………………………………………………..۳۷

منابع………………………………………………………………………..۳۸

 عنوان :

RIAL 120,000 – خرید

برچسب , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *