کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |
کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴
عنوان کارورزی :در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟
تعداد صفحه : ۳۱ صفحه
نوع فایل : Word قابل ویرایش
قیمت :۴۰۰۰ تومان
دوستان عزیز اگر در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید | |
۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱ |
شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد |
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ | شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس |
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ @karvarzisara | تلگرام |
ir7sad@gmail.com | ایمیل |
شرح مختضری از پرسش مهر ۹۶ :
جامعه کنونی اهمیت تعامل و پذیرش افکار دیگران در مدرسه بیش از پیش مشهود است و این باعث شد موضوع پرسش مهر ۹۶ رئیس جمهور در سال تحصیلی اخیر این موضوع باشد .واقعیت امر این است که گاه مبحث آموزش بیش از پرورش در مدارس مورد توجه قرار میگیرد و آنچه مسلم است معلمان ماموریت آموزشی خود را بیش از پرورش مدنظر قرار داده اند و این امر تا حدود زیادی به ساختارها بازمی گردد، اما در واقع معلمان باید دانش آموزان را با اعتماد به نفس، قوی و کارآمد تربیت و هدایت کنند لذا توجه به مسئله پرورش فرزندان در کنار مباحث آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به نظر می رسد که با توجه به موضوع پرسش مهر ۹۷-۱۳۹۶ باید در مدارس برنامه ریزی لازم برای افزایش مهارت های زندگی بیش از درس و نمره مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که مسئله نحوه برخورد با زندگی و آدم های پیرامون موضوعی محوری است و اگر این مبحث در راس اهداف قرار بگیرد آنگاه می توان گفت هم آموزش و پرورش و هم معلم به معنای واقعی کلمه در راستای رسالت خود حرکت می کنند. ولی این نکته را هم باید ذکر کرد که علیرغم تمامی این مسائل باز هم معلمان توانسته اند دانش آموزان را در حد خوب و قابل قبولی تربیت کنند و این جای تقدیر و تشکر دارد.در مقاله حاضر قصد داریم به این مقوله و راهکارها و پیشنهادات راجع به این موضوع بپردازیم.
فهرست مطالب
چکیده. ۱۳
مقدمه. ۱۴
بیان مسئله. ۱۵
فروتني و تواضع. ۱۶
پذیرش… ۱۷
چرا دانشآموزان براي معلمان خود احترام قائل نيستند؟. ۲۱
امروزه معلمان تنها منبع براي كسب دانش نيستند: ۲۵
بين نهادهاي مختلف تربيتي همخواني وجود ندارد: ۲۷
شأن و جايگاه معلمي براي دانشاموزان تبيين نشده است: ۳۰
نتیجه گیری و پیشنهادات… ۳۰
منابع و ماخذ. ۳۷
دیدگاهتان را بنویسید