تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

کارورزی سرا گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات
<span itemprop=گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات" />

گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

ارسال شده توسط کارورزی سرا

بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

عنوان :چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات

قیمت :  ۷۰۰۰  تومان

نوع فایل :ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه : ۴۴

مختصری از گزارش تخصصی :

درس شيمي از دروسي است كه درك مفاهيم آن از ديد دبيران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شيمي به دليل ويژگي آزمايشگاهي و كاربردي بودن، قابليت بالايي براي ارائه مفاهيم، باشبيه سازي و پويانمايي (انيميشن) رايانه اي دارد. در واقع بسياري از مفاهيم را كه نشان دادن آن ها حتي در آزمايشگاه دشوار يا غيرممكن است، مانند: حركت مولكول هاي گاز، حركت ذرات باردار درون يك محلول، ساختار مولكولي تركيبات، …. را مي توان با شبيه سازي رايانه اي به آساني قابل ارائه كرد. بنابراين بهره گيري از رايانه در كلاس درس موجب افزايش يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مي شود. يكي از بارزترين تأثيرات بهره گيري از رايانه، تعامل فراگيران با يكديگر و با معلم است.
در اين طرح اقدام پژوهي سعي بر اين بوده است كه در عصر اطلاعات و ارتباطات با جهاني شدن آموزش شيمي همگام شوم. بنابراين در پي روشي براي تلفيق فناوري هاي نو در امر تدريس بودم. به دليل حساسيت هاي خاص كتاب شيمي۲، و وجود مطالب حجيم و سنگين در اين كتاب، تصميم گرفتم كه امسال اين روش را در كلاس دوم رياضي انجام دهم. لازم به ذكر است اين روش البته با كمي تفاوت سال قبل در كلاس اول انجام شد كه نتيجه خوبي داشت.

 

فهرست مطالب

چكيده ۴
مقدمه ۵
توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله ۸
گردآوري اطلاعات (شواهد۱) ۱۲
گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله اول ۱۲
تجزيه و تحليل نتايج، مرحله اول ۱۳
اجراي راه حل، مرحله اول ۱۴
گرد آوري اطلاعات (شواهد۲)، مرحله اول ۱۵
تجزيه و تحليل نتايج، مرحله اول ۱۷
گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله دوم ۱۷
پيشينه تحقيقات ۱۹
نوآوري و تحول در كلاس درس ۲۲
استفاده از CD هاي آموزشي در تدريس ۲۴
استفاده از وبلاگ آموزشي در تدريس ۲۶
استفاده از روش فعال ياددهي – يادگيري مبتني بر ICT 27
اجراي راه حل ، مرحله دوم ۲۸
گرد آوري اطلاعات (شواهد۲)، مرحله دوم ۳۰
تجزيه و تحليل نتايج، مرحله دوم ۳۳
گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله سوم ۳۳
اجراي راه حل، مرحله سوم ۳۴
گردآوري اطلاعات (شواهد۲) و تجزيه و تحليل، مرحله سوم ۳۵
نتايج حاصل از اقدام ۳۶
نتيجه گيري و پيشنهادات ۳۷
منابع مورد استفاده: ۴۴

RIAL 70,000 – خرید

  • جولای 12, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است