تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

گزارش تخصصی آسيب‌ شناسي آموزش زبان‌ انگليسي در مدارس ايران

کارورزی سرا گزارش تخصصی آسيب‌ شناسي آموزش زبان‌ انگليسي در مدارس ايران
<span itemprop=گزارش تخصصی آسيب‌ شناسي آموزش زبان‌ انگليسي در مدارس ايران" />

گزارش تخصصی آسيب‌ شناسي آموزش زبان‌ انگليسي در مدارس ايران

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

 

عنوانگزارش تخصصی :آسيب‌ شناسي آموزش زبان‌ انگليسي در مدارس ايران

قیمت :۵۰۰۰  تومان

تعداد صفحه :۳۱

رشته تحصیلی : آموزش زبان انگلیسی

 

 

َشرح مختصری از گزارش تخصصی :

همه ی ما تجربه حضور در مدرسه را داشته ایم , حضور در مدرسه به معنای حضور در یک سیستم آموزشی ومتاثر شدن از آن می باشد , لذا ناکار آمدی نظام آموزشی یک کشور به ناکارآمدی نیروی انسانی وهدر رفتن منابع انسانی منجر می شود . باتوجه به این که اکنون ما درجهان ارتباطات وبه اصطلاح دهکده ی جهانی زندگی می کنیم نیازمنداستفاده ازیک زبان بین المللی برای پیوستن به جهان امروز داریم .
زبان انگلیسی امروزه به عنوان زبان بین المللی شناخته شده , دانشمندان وپژوهشگران مقالات ویافته های خود را برای عرضه به جهان به زبان انگلیسی نگاشته دراختیار دیگرکشورها با هر زبان وفرهنگی می گذارند.همه ی کشورها در عرصه ی تجارت ,جهانگردی,علمی وفرهنگی و…نیازمند استفاده از زبان انگلیسی هستند.متاسفانه در نظام آموزشی کشور ما ایران, آنگونه که باید به یادگیری این زبان توجه لازم مبذول نمی گردد.
مشکلات موجود در آموزش زبان در ایران عبارت اند از:
– نامناسب بودن محتوای کتب درسی
– ضعف معلمان درزبان وآموزش آن
– کمبود ساعات اختصاص داده شده به این درس
– الویت ندادن به آموزش ویادگیری زبان دوم
– شروع آموزش زبان در زمان نامناسب
– عدم رعایت مراحل یادگیری
– کاستي‌هاي موجود در کلاس‌ها
یکی از راه حل های مناسب برای رفع مشکلات آموزشی موجود دراین زمینه الگوبرداری سنجیده ومناسب ازروش هاو برنامه های آموزشی کشورهای موفق در زمینه آموزش زبان دوم (انگلیسی)می باشد.

مقدمه:
رشد روزافزون تعداد آموزشگاه هاي زبان در يک دهه گذشته نشان دهنده استقبال شهروندان از يادگيري زبان خارجي است. در حال حاضر بخش قابل توجهي از آگهي هاي تبليغاتي، از آگهي روزنامه ها گرفته تا تراکت ها و بروشور هايي که در خيابان ها پخش مي شود يا روي در و ديوار چسبانده شده است مربوط به آموزشگاه هاي زبان هستند.متوليان اين آموزشگاه ها که نام هاي جذب کننده اي براي موسسه خود انتخاب کرده اند سعي مي کنند با اين تبليغات شهروندان را به سمت خود بکشانند. اين درست است که اکنون در بسياري از خانواده ها فرستا دن فرزندان به کلاس زبان ضروري شده و هزينه آموختن يک زبان خارجي در سبد خريد خانوارها قرار گرفته است اما، رقابت آموزشگاه ها هم شديد است و آنها مجبورند براي جذب افراد برندي براي خود تعريف کنند و براي آن به کسب اعتبار بپردازند.اهميتي که گاهي شهرونداني که به دنبال آموختن زبان هستند به نام و اعتبار موسسات آموزش زبان مي دهند ناظران بيروني را به اين نتيجه مي رساند که اين موج خروشان مراجعه کنندگان فقط و فقط براي يادگيري زبان است و چنين گزاره اي  باعث مي شود ما به اين نتيجه برسيم که در سال هاي اخير تب شديدي براي يادگيري زبان در شهروندان ايراني به وجود آمده است

 

 

فهرست

 

چکیده:
مقدمه:
بیان مسئله
ضعف آموزش و پرورش در آموزش زبان
بهترين زمان یادگیری

هنر گوش دادن
کاستي‌هاي موجود در کلاس‌ها
کم بودن ساعت‌هاي آموزش
مکالمه مهم‌ترين ضعف فراگيران

هدف، برقراري ارتباط
نقش آموزشگاه های خصوصی زبان درآموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی دردیگر کشورها

سوئدی‌ها سردمدار تسلط بر زبان انگلیسی

ایران اولین درخاورمیانه

مردان خاورمیانه در قعر جدول

سنگاپور، اولین در میان کشورهای آسیایی

تسلط بالای شاغلان در صنعت توریسم و مشاوره

زبان انگلیسی درسنگاپور
سياست‌هاي آموزشي سنگاپور
اهداف آموزشي سنگاپور در مدارس

ساختار نظام آموزشي سنگاپور

فلسفه و اهداف آموزش علوم در سنگاپور
كتاب‌هاي درسي و كار در مدارس سنگاپور
راز موفقيت سنگاپور در آموزش و پرورش

كاربرد اثربخش فناوري اطلاعات و ارتباطات در سنگاپور
نتيجه گيري:
زبان انگلیسی درژاپن
پرفروش ترين كتاب يادگيري زبان انگليسي در ژاپن

زبان انگلیسی درمالزی

نتیجه گیری

هدف آموزش زبان دوم در مدارس مشخص نشده است »

“زمان هفتگي ” آموزش زبان انگليسي در مدارس كم است .

هدفگذاري آموزش زبان در مدارس بايد به سمت “مكالمه ” تغيير يابد

منابع:

منابع فارسی

 

 

 

RIAL 50,000 – خرید

  • اکتبر 2, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است