تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی چهار (درس :گیاهان -سوم ایتدایی) دانشگاه تربیت معلم

کارورزی سرا کارورزی چهار (درس :گیاهان -سوم ایتدایی) دانشگاه تربیت معلم
کاورزی چهار (درس : گیاهان -سوم ایتدایی ) دانشگاه تربیت معلم

کارورزی چهار (درس :گیاهان -سوم ایتدایی) دانشگاه تربیت معلم

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

عنوان : کاورزی چهار (درس  :  گیاهان -سوم ایتدایی )

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

قیمت :۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه : ۳۹ صفحه

 

 

 

شرح مختصری از کارورزی چهار :

 

درس پژوهی رویکردی برای توسعه ی دانش حرفه ای معلمان است ، که از درون مدارس ابتدایی ژاپن مطرح و توسعه یافته است. در این رویکرد ، معلمان با حضور در گروه های کوچک با تشریک مساعی و با شرکت در جلسات هم اندیشی پیرامون اهداف و محتوای دروس ، به یک برنامه ی مقدماتی برای تدریس دست می یابند ، سپس با مشاهده ی اجرای برنامه و نقد آن ، فرصتی برای رشد حرفه ای خود مهیا می سازند. معلمان از طریق درس پژوهی ، یاد می گیرند که چگونه از یکدیگر بیاموزند و در تجارب آموزشی و تربیتی یکدیگر سهیم شوند. آنها بدین ترتیب می توانند با بازاندیشی در رفتارهای آموزشی خود ، راه های بهتری برای تدریس بیابند و به تولید دانش حرفه ای(ساکی، ۱۲۳٫۱۳۸۸)

مقدمه

همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است …

 

 

صفحه

فهرست

 

۷ مقدمه
۸ فصل اول
۹ بخش اول
۹ تعیین هدف
۱۰ بخش دوم
۱۰ طراحی واحد یادگیری
۱۲ استخراج ایده کلی
۱۳ شایستگی مورد نظر
۱۴ طراحی ملاک های شایستگی
۱۴ تعیین تکلیف عملکردی
۱۵ طرح پرسش اساسی
۱۶ طراحی تکلیف یادگیری
۲۱ بخش سوم
۲۱ اجرای واحد یادگیری
۲۲                                                بخش چهارم
۲۲ ارزیابی از شایستگی های کسب شده
۲۲ بخش پنجم
۲۲ تامل و بازنگری
۲۳ فصل دوم : روایت من از کارورزی ۴
۲۴ بخش اول: روایت پژوهی
۲۷ بخش دوم : کد گذاری
۲۹ بخش سوم : تحلیل و تفسیر
۳۹ منابع
RIAL 150,000 – خرید

  • جولای 25, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است