تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی ۴ علوم سوم ابتدایی درس پژوهی : جانوران

کارورزی سرا کارورزی ۴ علوم سوم ابتدایی درس پژوهی : جانوران
<span itemprop=کارورزی ۴ علوم سوم ابتدایی درس پژوهی : جانوران" />

کارورزی ۴ علوم سوم ابتدایی درس پژوهی : جانوران

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی 

 

عنوان : کارورزی ۴ علوم سوم ابتدایی درس پژوهی : جانوران

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

قیمت ۱۲۰۰۰ تومان

تعداد صفحه :۳۶

 

شرح مختصری از کارورزی ۴ :

 

چکیده
تحقیق حاضر با عنوان )درس پژوهی( برای درس سیزدهم )هر کدام جای خود ۲( علوم تجربی پایه ی سوم دبستان شهید نوری دو بار اجرا شده است. از آنجا که مسئله جانوران و نوع زندگی آنها در طبیعت بسیار مهم میباشد که در کتاب علوم تجربی هم به آن بسیار اشاره شده است. چالشهای پیش روی من در این حوزه این بود که من چگونه میتوانم در تدریس درس مربوط به جانوران به صورت مؤثر عمل کرده و اهمیت جانوران و نوع زندگی آنها را به صورت شایسته به دانش آموزان بفهمانم.
  این گزارش در دو فصل تدوین شده است که فصل اول آن با عنوان فرآیند درسپژوهی و توسعه حرفهای، درمورد اهداف، طراحی یادگیری،اجرای واحد یادگیری و طراحی مجدد میباشد. فصل دوم آن با عنوان روایت من از کارورزی ۴ که در آن به بیان روایت درمورد کارورزی ۴ پرداخته و برای آن کدگذاری انجام داده و برای آن کدگذاری تحلیل و تفسیر نوشته و در پایان نیز نتیجه گیری و پیشنهاداتی آورده شده است.

مقدمه
در کارورزی۴ از دانشجو انتظار میرود با تجربیات کسب شده، بتواند در نقش معلم به عنوان برنامه ریز درسی
)مجری فعال( حاضر شده و ضمن تحلیل برنامه درسی تجویزی، واحد یادگیری را برای پاسخ به نیازها، حل
مسایل یادگیری دانش آموزان طراحی، تولید، اجرا و نتایج آن را در کسب شایستگی های پیش بینی شده در
برنامه درسی، مورد ارزیابی قرار دهد. با توجه به ویژگی نظام برنامه ریزی درسی در ایران، تطبیق آن با موقعیت
های تربیتی، آموزشی و به منظور حفظ استانداردهای برنامه درسی این فرآیند با استفاده از رویکرد طراحی
معکوس تدوین می شود.

 

فهرست مطالب
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱
تعاریف واژه ها ………………………………………………………………………………………………………………………….۲
فصل اول: فرایند درس پژوهی و توسعه حرفهای …………………………………………………………………………………….۳
۱٫تعیین هدف ………………………………………………………………………………………………………………………….۴
۲٫طراحی وحد یادگیری ……………………………………………………………………………………………………………….۴
۳_۲٫ طراحی نقشه ذهنی ………………………………………………………………………………………………………………..۴
۲_۲٫ استخراج ایده کلیدی …………………………………………………………………………………………………………….۵
۳_۲٫ شایستگی های مورد انتظار …………………………………………………………………………………………………….۵
۴_۲٫ طراحی ملاکهای شایستگی و سطوح هریک از آنها ………………………………………………………………………..۵
۵_۲٫ تعیین تکلیف عملکردی ………………………………………………………………………………………………………..۵
۹_۲٫ طرح پرسش های اساسی ………………………………………………………………………………………………………۶
۷_۲٫ طراحی تکالیف یادگیری ………………………………………………………………………………………………………..۶
۳٫اجرای واحد یادگیری: ……………………………………………………………………………………………………………….۸
۱-۳ ( تولید مواد آموزشی: ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱
۲-۳( هدایت فرآیند تدریس: ………………………………………………………………………………………………………. ۱۱
۳-۳(ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان بر اساس ملاک ها: …………………………………………… ۱۱
۴-۳(تامل و بازنگری: ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱
۵-۳( طراحی مجدد ………………………………………………………………………………………………………………….۱۲
۹_۳( اجرای مجدد …………………………………………………………………………………………………………………..۱۴
۷-۳(ارزشیابی مجدد ………………………………………………………………………………………………………………..۱۱
فصل دوم:روایت من ازکارورزی ۴ ……………………………………………………………………………………………………۱۸
۲-۷( کد گذاری و استخراج مضا مین : ……………………………………………………………………………………………..۲۶
۳-۷( تحلیل و تفسیر یافته ها : …………………………………………………………………………………………………….۲۸
نتیجه گیری و پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۳
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

 

 

 

 

 

RIAL 120,000 – خرید

  • آگوست 4, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است