تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی رشته الهیات

کارورزی سرا کارورزی رشته الهیات
کنش پژوهی رشته الهیات | کارورزی سرا | www.karvarzisara.ir

کارورزی رشته الهیات

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی رشته الهیات

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی

مختصری از کارورزی :

کارورزی یکی از ابزارهای مهم تربیت نیروی انسانی در حوزه تحصیلات عالی است زیرا دانشگاه ها علاوه بر آموزش باید در پژوهش، کسب تجربیات معلمی برای تدریس در آینده در مدارس و مراکز آموزشی، نقشهای مهمی را ایفا کنند. درحالیکه متاسفانه دانشگاه ها در ایران به گونه ای است که بیشتر به انتقال دانش می پردازند، بدون این که زمینه جذب دانش انتقال یافته فراهم شده باشد. کارورزی می تواند ابزار بسیار مهمی در راستای ایجاد چنین زمینه هایی باشد. اما بنا به دلایل مختلفی هنوز در فرهنگ دانشگاه های ایران جایگاه ویژه خود را دارا نیست. در کارورزی به یک بخش جزئی از اطلاعات رفتاری فیزیکی و عاطفی و شناختی مدرسه و کارکنان آن پرداختیم و با نحوه رفتار آنان آشنا شدیم. در کارورزی ۳ هدف تکمیل اطلاعات داده شده در کارورزی یک و دو و نحوه و شیوه های تعامل و تدریس معلم ها با دانش آموزان و شیوه ی تدریس آنها می باشد. هدف کلی از آن آشنا شدن ما با جو مدرسه و نحوه تعامل و تدریس معلمان و بکارگیری آن در آینده شغلی بصورت کارآمدتر و حل نقاط ضعف خودمان می باشد.

هدف ما در کارورزی ۱ آشنایی با فضای فیزیکی مدرسه، کلاس ها و نحوه رفتاری کارکنان مدرسه از مدیر گرفته تا سایر کارکنان و نحوه آموزشی هر یک  از کارکنان مانند نحوه مدیریت مدیر ومعاون مدرسه، نحوه تدریس معلمان و … بوده است. در کارورزی دو هدف بصورت گسترده تری دنبال شد جدای از هدف های کارورزی یک در کارورزی دو ما با نحوه نوشتن طرح درس معلمان و نحوه تدریس و رفتار آنها و چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزان و … آشنا شدیم تا روند تدریس در کلاس ها را بهتر یاد بگیریم. اما در کارورزی ۳ جدای از اهداف کارورزی یک و دو ما بصورت وسیع تری با تجربیات مدیران، معاونان و معلمان و سایر کارکنان آشنا شدیم، از قبیل نحوه تدریس معلمان، تدریس خودمان در کلاس، نحوه برخورد با دانش آموزان، نحوه نوشتاری طرح درس و …. ما در کارورزی۳ به موقعیت بزرگتری یعنی وارد دبیرستان شدیم قبل آن تجربیاتی کسب کردیم و در دبیرستان بصورت گسترده تری آن را دنبال می کنیم. این نتایج بدست آمده می تواند ما را در شغل آموزشی خودمان موفق تر بکند تا بصورت کارآمدتری در شغلمان ایفای نقش کنیم.

::::.  فهرست مطالب  .::::

عنوان ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. صفحه

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷

فصل اول: گام اول کنش پژوهی…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹

فصل دوم: گام دوم کنش پژوهی………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۶

طراحی آموزشی اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۷

گزارش اجرای اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹

فصل سوم: گام سوم کنش ­پژوهی………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰

بخش اول : روایت من از کارورزی ۳…………………………………………………………………………………………………………………………………۲۱

بخش دوم:کدگذاری و مفهوم/مضمون­یابی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۷

بخش سوم: تحلیل و تفسیر……………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۸

پیوست‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۷

عنوان کارورزی رشته الهیات
رشته تحصیلی دبیری رشته الهیات
تعداد صفحات ۴۵
نوع فایل Word
قیمت ( ریال ) ۱۲۰٫۰۰۰
RIAL 120,000 – خرید

  • جولای 6, 2019

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است