تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی٤ دبيری فيزيک

کارورزی سرا کارورزی٤ دبيری فيزيک
<span itemprop=کارورزی٤ دبيری فيزيک" />

کارورزی٤ دبيری فيزيک

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی 

 

عنوان : کارورزی ٤  دبيری فيزيک

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه :۴۵

 

 

 

شرح مختصری از کارورزی ۴ :

دانشگاه فرهنگيان با در نظر گرفتن رويكرد تربيت معلم فكور و كسب شايستگي هاي اساسي براي حرفه ي معلمي به بازنگري برنامه هاي درسي تربيت معلم پرداخته است.واحدهاي درسي كارورزي در برنامه ي درسي تربيت معلم نقش كانوني دارد،چرا كه اين مهم در اسناد قانوني مورد تاكيد ويژه قرار گرفته است و مي تواند زمينه اي را فراهم كند تا دانشجو معلم با موقعيت هاي واقعي در مدرسه رو به رو شود و به پيوند نظريه و عمل در امر آموزش دست يابد. كارورزي،كاربرد عملي اصول و تئوري هاي تعليم و تربيت در جريان آموزش مي باشد به منظور تقويت مهارت هاي عملي تدريس و اخذ كفايت شايستگي معلمي.هدف كارورزي تربيت معلم فكور است. دستيابي به تحقق اهداف كارورزي در راستاي تربيت معلم فكور در گرو تعامل موثر ميان استاد راهنما، معلم راهنما و دانشجو معلم است كه به شكل گيري چشم اندازي مشترك ميان آنها كمك ميكند.

فضاي گفت وگوي حرفه اي امكان انتقال تجربيات به معلماني كه در آغاز مسير حرفهاي خود قرار دارند، را فراهم ميكند.

فعاليت يادگيري كارورزي، براي كسب تجربيات مستقيم، ارزيابي و بازانديشي درباره ي يادگيري است. در طراحي و اجراي اين فعاليت اين نكته مهم است كه دانشجويان كارورزي با اين حقيقت رو به رو شوند كه بسياري از مسائل تعليم و تربيت پبچيده، به هم پيوسته و وابسته اند.لذا كارورزي در واقع شاه بيت و گوهر موجود در گنجينه اي است كه امر مهم تربيت معلمان را برعهده دارد. اميد است خداوند متعال در اين راه ما را ياري كرده تا در آينده افرادي را تربيت كنيم كه همواره و در همه حال خداوند خود را ناظر بر اعمال خويش بدانند و همواره به ياد او باشند.

گزارش روايتي (سيالات)

روزيك شنبه وارد مدرسه شدم و قبل اينكه وارد كلاس شويم از معلم خواهش كردم كه بعد تدريسشان نصف ساعت تدريس خود را در اختيار بنده قرار دهد تا براي هفته آينده يك پيش زمينه اي در ذهن دانش آموزان شكل بدهم. ابتدا به مدت ١دقيقه به سلام واحوال پرسي با فراگيران پرداختم،درادامه براي جلب توجه فراگيران چند تا بادكنك را كه به كلاس درس برده بودم را باد كردم و پرسش چالش برانگيز (به نطر شما چه چيز داخل بادكنك را پر مي كند؟)را مطرح كردم. توجه به نظرات فراگيران و تشويق آنها باعث ايجاد انگيزه در آنها شده و اين باعث پيشبرد فرايند تدريس مي شود.

 

فهرست

 

مقدمه

گزارش روايتي (سيالات)

گزارش روايتي اقليدس:

گزارش روايي (كشساني فنر،اصطكاك:)

كنش پژوهي

عنوان: مساله يابي

بيان مساله:

راهكارهاي روانشناسان براي مديريت زمان

RIAL 150,000 – خرید

  • آگوست 6, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است