تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

پروژه پایانی ۱ (کارنمای معلمی ) رشته : علوم تربیتی

کارورزی سرا پروژه پایانی ۱ (کارنمای معلمی ) رشته : علوم تربیتی
<span itemprop=پروژه پایانی ۱ (کارنمای معلمی ) رشته : علوم تربیتی" />

پروژه پایانی ۱ (کارنمای معلمی ) رشته : علوم تربیتی

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

عنوان: پروژه پایانی (کارنمای معلمی )

رشته : علوم تربیتی

نوع فایل : ورد

قیمت : ۱۴۰۰۰ تومان

 

 

شرح مختصری از پروژه پایانی :

دوران تحصیل یکی از بهترین سال­های زندگی هر فرد است، خاطرات، تجارب، مطالب و آموخته­هایی که در این سال­ها فرا می­گیریم بسیار ارزنده است. در این پروژه با نگاهی به چهار سال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان به بیان اتفاقات و مسائلی که در این مدت خصوصاً در دو سال کارورزی رخ داده پرداخته­ام. در بخش آغازین به انگیزه­ و چگونگی ورودم به عرصه­ی معلمی اشاره شده است، در بخش دوم بیشتر به دوران کارورزی و مسائلی که برایم پیش آمده، پرداخته­ام، در بخش پایانی نیز به بیان برنامه­ها و اهدافی که برای سال­های خدمت در عرصه­ی معلمی در نظر دارم اشاره نموده­ام…

تصوراتم از دانشگاه

همیشه تصور می­کردم دانشگاه مکانی است که آدم را مجبور می­کند همیشه کتاب به دست بگیری، آن هم چه کتاب­هایی، هر کدامشان کم کم هفتصد هشتصد صفحه، با چه مباحث سنگینی، خودم را برای بی­خوابی­های طولانی مدت آماده می­کردم، بعضی وقت­ها قبل از خواب می­نشستم و چهارسال بعد خودم را تصور می­کردم، وقتی که فارغ التحصیل می­شدم و دیگر یک معلم کامل بودم، یک معلم با کلی اندوخته و دانش، با دیدی جدید به دنیا، با خودم می­گفتم حالا که قرار است معلم شوم، نباید از آن­ها باشم که همیشه خودم اذیتشان می­کردم، باید بتوانم با دانش­آموزانم دوست باشم…

فهرست

چکیده

کلیدواژه

بخش اول: انگیزه و چگونگی ورود به دانشگاه

انگیزه برای ورود به دانشگاه

چگونگی ورود به دانشگاه فرهنگیان

بخش دوم: شرح تجارب معلمی

تصوراتم از دانشگاه

تصورات فعلیم از دانشگاه

شروع دوره­ی کارورزی,

توصیف مسئله

بیان مسئله:

تعریف مشکل

هدف کلی

مفاهیم کلیدی,

روش تدریس فعال,

روش تدریس مشارکتی,

روش تدریس بارش مغزی,

روش تدریس پرسش و پاسخ,

روش تدریس ایفای نقش:,

یادگیری از طریق شبیه­ سازی,

یادگیری خواندن و نوشتن با الگوی استقرایی تصویر-واژه,

تحلیل و تفسیر

روش استفاده شده: بازی تربیتی,

تحلیل و تفسیر,

راهبرد استفاده شده:روش اعضای تیم,

تحلیل و تفسیر

راهبرد اموزشی:بحث گروهی,

تحلیل و تفسیر,

روش پرسش و پاسخ

تحلیل و تفسیر

راهبرد: ایفای نقش,

راهبرد: یادگیری خواندن و نوشتن با الگوی استقرایی تصویر-واژه,

بخش سوم: شرح معلمی خود در آینده,

اهداف,

برنامه ها,

انتظارات از جامعه,

منابع:

RIAL 140,000 – خرید

  • ژوئن 27, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است