تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها

کارورزی سرا مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها
مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها

مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

مختصری از اقدام پژوهی :

شنيدن و خواندن وسيله ايست براي پي بردن به افكار ديگران و گفتار و نوشتن وسيله ايست براي آگاه ساختن ديگران از مقاصد و افكار خود. بنابراين تمام كوشش هايي كه در زمينه آموزش زبان دردبستان انجام مي گيرد بايد در جهت پرورش مهارت های چهارگانه آن يعني شنيدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد.

بیان مساله :

در مدرسه شهید آوینی در روز یکشنبه همراه معلم به کلاس رفتیم و در زنگ پنجم املا داشتیم من از درس هشتم از فارسی به بچه املا گفتم در هنگام گفتن مشکلات دیدم که بچه ها در املا نوشتن مشکل داشتند که در زیربیان می کنم .

عمده ترین مشکل املایی دانش آموزان:

الف) نارسانویسی:

ب) ضعف در حافظه ی دیداری:

ج) ضعف در تمیز دیداری

د) حساسیت شنوایی

ه) عدم دقت و توجه

نام فایل مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها
مقطع کارشناسی – کارشناسی ارشد
رشته معلمی ، تربیت معلم
قیمت
۵۰۰۰
فرمت مقاله Word
تعداد صفحه ۱۵
RIAL 50,000 – خرید

  • مارس 23, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است