تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

عنوان : گزارش کارورزی ۴ (درس پژو هی: درس مهر و وفا و درس طوطی و بقال(درس ۶ و ۱۴ ادبیان دهم

کارورزی سرا عنوان : گزارش کارورزی ۴ (درس پژو هی: درس مهر و وفا و درس طوطی و بقال(درس ۶ و ۱۴ ادبیان دهم
عنوان : گزارش کارورزی 4 (درس پژو هی: درس مهر و وفا و درس طوطی و بقال(درس 6 و 14 ادبیان دهم

عنوان : گزارش کارورزی ۴ (درس پژو هی: درس مهر و وفا و درس طوطی و بقال(درس ۶ و ۱۴ ادبیان دهم

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

عنوان : گزارش کارورزی ۴

(درس پژو هی: درس مهر و وفا  و درس طوطی و بقال(درس ۶ و ۱۴ ادبیان دهم

نوع فایل : ورود قابل ویرایش

تعداد صفحه : ۵۷

قیمت :۱۵۰۰۰ تومان

شرح مختصری از کاورزی ۴ :

آموزش و پرورش مهم ترین و مولد ترین بخش هر جامعه ای است ،و معلم مهم ترین نقش را در نظام آموزش و پرورش هر کشوری بازی می کند و آشنایی با نحوه ی تربیت این معلمان می تواند ما را در شناخت هر چه بهتر نظام آموزشی هر کشوری یاری رساند .از آنجا که اگر کسی خودش را نشناسد نمی تواند خدا و جهان را آنگونه که هست بشناسد پس نگارش این پروژه سبب می شود که دانشجو معلم خودش را بهتر شناخته و به ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت خود بیشتر پی ببرد .،علاقه و نگرش خود را نسبت به شغل معلمی بشناسد،وبفهمد که برای چه این شغل پر دغدغه را انتخاب کرده است .به آینده ی خویش بیاندیشد و اهداف و ایده های خود را نسبت به آینده ی خویش بداند و با یک رویکرد بهتر نسبت به شغل معلمی وارد نظام آموزشی کشور بشود .معلمی عشق است .معلمی هنر آموختن و یاد دادن است .بزرگترین هنر معلم این است که کنجکاوی دانش آموز را بر انگیزد .آموختن دانش و مهارت های زندگی به فرزندان این کشور یکی از هنر های معلمی می باشد …

کارورزی ۴ به عنوان آخرین مرحله تربیت حرفه ای دانشجو معلمان در دوره تحصیل و آموزش در دانشگاه فرهنگیان می‌باشد و تکمیل کننده سه دوره کارورزی است که دانشجویان برای رسیدن به «منِ حرفه ای» گذرانده‌اند.

کارورزی ۴ از آن جهت تکمیل کننده سه کارورزی پیش است که علاوه برمرور تمام کارهایی که در آن دوران انجام شد به آموزش مهم ترین عنصر یعنی مشارکت و همفکری در کارها می پردازد. هیچ کس خود به تنهایی بدون استفاده از نظرات دیگران، همفکری وهم نشینی با صاحبان علم و نظر نمی تواند به درجه‌ای از کمال برسد و از تفکری جاری برخوردار باشد.

با توجه به کارورزی۴ و توضیحاتی که استاد راهنما در مورد دستورالعمل‌های موجود برای انجام این دوره بیان نمودند ما هم طبق گفته‌های ایشان به تشکیل تیم پژوهشی خود پرداختیم و کار خود را با مطالعه بر روی موضوع درس های ادبیات فارسی دوره ی متوسطه ی دوم انجام می دهیم …

                                             فهرست  

چکیده :

کلید واژه :

مقدمه:

اهداف کارورزی (۴)درس پژوهی

طرح درس اول

مشخصات کلی

طرح درس

روش تدریس,

مدل کلاسی,

اهداف کلی

اهداف جزیی

رفتاری حیطه,

شناختی حیطه,

عاطفی حیطه,

روانی حرکتی,

رسانه آموزشی مفاهیم کلیدی,

ایجاد ارتباط و اندازه گیری,

فرایند ارزشیابی فعالیت ها,

تعیین و تکلیف   گروهی,

تعیین و تکلیف فردی,

فرم ج:طراحی و تدوین ،اجرا و ارزیابی واحد یادگیری,۱

نقشه ذهنی : درس مهر و وفا (درس ۶ادبیات فارسی دهم,

طرح درس دوم

فرم ج: طراحی و تدوین ،اجرا و ارزیابی واحد یادگیری,۲

نقشه ذهنی : درس طوطی و بقال (درس ۱۴ادبیات فارسی دهم ),

عملکرد و انتقاد توسط همکار,

گزارش نحوه ی روند تدریس ۱:,

کد گزاری فرآیند درس پژوهی ,۱

گزارش نحوه ی روند تدریس۲:,

کد گزاری روایت فر آیند درس پژوهی ,۲

تحلیل و تفسیر یافته ها :,

منابع :

RIAL 150,000 – خرید

  • ژوئن 14, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است