تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

عنوان: گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی (علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی)

کارورزی سرا عنوان: گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی (علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی)
<span itemprop=عنوان: گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی (علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی)" />

عنوان: گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی (علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی)

ارسال شده توسط کارورزی سرا

 

بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

 

 

عنوان: گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی (علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی)

نوع فایل : ورد قایب ویرایش

قیمت : ۶۰۰۰ تومان

تعداد صفحه : ۲۷ صفحه

 

 

شرح مختصری از گزارش تخصصی :

 

گزارش تخصصی روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

در نتیجه ی این عمل گزارش تخصصی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها پرداختم .

 

 

فهرست مطالب
چکیده ۴
مقدمه : ( بیان مساله ، سابقه موضوع ووضعیت ) ۵
اهداف گزارش : ۶
هدف اصلی ۶
اهداف جزئی : ۶
بررسی موانع نقاط قوت ونقاط ضعف تدریس ادبیات فارسی ۷
اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه ۷
بیان مسئله ۱۱
افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن ۱۲
منظور از افت تحصیلی چیست؟ ۱۲
خسارت‌هاي ناشي از افت‌ تحصيلي: ۱۴
عوامل موثر بر افت تحصیلی: ۱۵
ارزیابی وضع موجود ۱۸
الف- شاخص های کیفی وضع موجود : ۱۸
با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۱۸
ب – شاخص های کمی وضع موجود : ۱۹
جدول شماره ۱: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ ۱۹
مقایسه با شاخص ۲۰
انتخاب راه حل های جدید و اجرای آن ۲۰
۱- پرسش و پاسخ گروهی ۲۰
۲- استفاده از رایانه ۲۱
۳- استفاده از تصاویر ۲۱
۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی ۲۲
۵- روش نمایشی ۲۲
۶- دست سازه های دانش آموزان ۲۲
توصیف وضع مطلوب ۲۳
الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب ۲۳
ب- شاخص های کمی وضع مطلوب ۲۳
موانع موجود در راه تحقق اهداف : ۲۴
نقاط قوت کار : ۲۴
نقاط ضعف : ۲۴
گزارش نهایی و نتیجه گیری ۲۵
پیشنهادات ۲۵
منابع و مآخذ ۲۷

RIAL 60,000 – خرید

  • جولای 12, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است