تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس افطار شیرین

کارورزی سرا درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس افطار شیرین
<span itemprop=درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس افطار شیرین" />

درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس افطار شیرین

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی

عنوان :هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس افطار شیرین

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

قیمت :۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه  :  ۳۷

شرح مختصری از  درس پژوهی :

با توجه به نقش درس پژوهی و بهبود درس، همه‌ی همکاران تصمیم گرفتیم که درباره‌ی تغییرات شیمیایی و فیزیکی که مسئله‌ی مهمی اتلاق می‌شود با هم به پژوهش بپردازیم و همت کردیم تا روش‌های بهتری برای کار با دانش‌آموزان به دست آوریم.درس پژوهی فرایندی است پژوهشی که بر چرخه یادگیری گروهی – کیفی – مشارکتی – مداوم – عمل بازاندیشی و بازبینی یافته ها استوار است. در درس پژوهی کار با مسئله شروع می شود. اگر می خواهید آموزش را بهبود بخشید اثر بخش ترین جا برای این کار کلاس درس است و بهبود در کلاس درس در درجه اول اهمیّت است.درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند…
چکیده
مقدمه :
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع ,
یک دوره درس پژوهی,
برنامه ریزی درس پژوهشی ,
اهداف کلی :
هدف درس پژوهی,
حیطه عاطفی,
ویژگی های طرح درس, ( سناریو ),
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها,
ارزشیابی تدریس :
طرح درس
هدف کلی :
اهداف جزئی,
آشنایی بیش تر با علی (ع) و اخلاق و رفتار او,
اهداف رفتاری,
ارائه درس( ایجاد انگیزه,
نتیجه گیری
ارزشیابی پایانی,
تکلیف خلاقانه,
تدریس اول :
بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه,
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس,
محاسن تدریس,
معایب تدریس,
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها,
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی,
ارایه گزارش پایانی,
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف,
جلسه ی اول درس پژوهی,
جلسه ی دوم درس پژوهی,
راهبرد های یاد دهی – یادگیری,
راهبرد فعالیت محور,
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه,
چالش های فرا روی گروه ,
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی,
امکانات مورد نیاز گروه :
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :

 

RIAL 150,000 – خرید

  • ژوئن 14, 2017

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاه بسته شده است