تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

کارورزی سرا گزارش تخصصی فرهنگیان گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات
گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

گزارش تخصصی فرهنگیان

گزارش تخصصی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

ارسال شده توسط کارورزی سرا

بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

 

RIAL 70,000 – خرید

 

عنوان :چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات

قیمت :  ۷۰۰۰  تومان

نوع فایل :ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه : ۴۴

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

 

RIAL 70,000 – خرید

 

مختصری از گزارش تخصصی :

درس شيمي از دروسي است كه درك مفاهيم آن از ديد دبيران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شيمي به دليل ويژگي آزمايشگاهي و كاربردي بودن، قابليت بالايي براي ارائه مفاهيم، باشبيه سازي و پويانمايي (انيميشن) رايانه اي دارد. در واقع بسياري از مفاهيم را كه نشان دادن آن ها حتي در آزمايشگاه دشوار يا غيرممكن است، مانند: حركت مولكول هاي گاز، حركت ذرات باردار درون يك محلول، ساختار مولكولي تركيبات، …. را مي توان با شبيه سازي رايانه اي به آساني قابل ارائه كرد. بنابراين بهره گيري از رايانه در كلاس درس موجب افزايش يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مي شود. يكي از بارزترين تأثيرات بهره گيري از رايانه، تعامل فراگيران با يكديگر و با معلم است.
در اين طرح اقدام پژوهي سعي بر اين بوده است كه در عصر اطلاعات و ارتباطات با جهاني شدن آموزش شيمي همگام شوم. بنابراين در پي روشي براي تلفيق فناوري هاي نو در امر تدريس بودم. به دليل حساسيت هاي خاص كتاب شيمي۲، و وجود مطالب حجيم و سنگين در اين كتاب، تصميم گرفتم كه امسال اين روش را در كلاس دوم رياضي انجام دهم. لازم به ذكر است اين روش البته با كمي تفاوت سال قبل در كلاس اول انجام شد كه نتيجه خوبي داشت.

 

 

RIAL 70,000 – خرید

 

فهرست مطالب

چكيده ۴
مقدمه ۵
توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله ۸
گردآوري اطلاعات (شواهد۱) ۱۲
گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله اول ۱۲
تجزيه و تحليل نتايج، مرحله اول ۱۳
اجراي راه حل، مرحله اول ۱۴
گرد آوري اطلاعات (شواهد۲)، مرحله اول ۱۵
تجزيه و تحليل نتايج، مرحله اول ۱۷
گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله دوم ۱۷
پيشينه تحقيقات ۱۹
نوآوري و تحول در كلاس درس ۲۲
استفاده از CD هاي آموزشي در تدريس ۲۴
استفاده از وبلاگ آموزشي در تدريس ۲۶
استفاده از روش فعال ياددهي – يادگيري مبتني بر ICT 27
اجراي راه حل ، مرحله دوم ۲۸
گرد آوري اطلاعات (شواهد۲)، مرحله دوم ۳۰
تجزيه و تحليل نتايج، مرحله دوم ۳۳
گردآوري اطلاعات (شواهد۱)، مرحله سوم ۳۳
اجراي راه حل، مرحله سوم ۳۴
گردآوري اطلاعات (شواهد۲) و تجزيه و تحليل، مرحله سوم ۳۵
نتايج حاصل از اقدام ۳۶
نتيجه گيري و پيشنهادات ۳۷
منابع مورد استفاده: ۴۴

 

RIAL 70,000 – خرید

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *