تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

گزارش تخصصی نقش بازی دانش آموزان در یادگیری زبان

کارورزی سرا گزارش تخصصی فرهنگیان گزارش تخصصی نقش بازی دانش آموزان در یادگیری زبان
کاورزی چهار (درس : گیاهان -سوم ایتدایی ) دانشگاه تربیت معلم

گزارش تخصصی فرهنگیان

گزارش تخصصی نقش بازی دانش آموزان در یادگیری زبان

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

 

عنوان گزارش تخصصی:نقش بازی دانش آموزان در یادگیری زبان

رشته تحصیلی : آموزش زبان انگلیسی

تعداد صفحه : ۸صفحه

نوع فایل : Word قابل ویرایش

قیمت :۳۰۰۰ تومان

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل
RIAL 30,000 – خرید

مختصری از گزارش تخصصی :

درس پژوهی یک رویکرد توسعه حرفه ای است که در آن معلمان با یکدیگر در تدوین طرح درس ، اجرا و مشاهده نتایج آن مشارکت و همکاری می کنند. آن ها در این مسیر با گردآوری اطلاعات از نحوه یادگیری دانش آموزان ، بصورت گروهی برای اصلاح روش های تدریس خود تلاش می کنند. فرایند درس پژوهی با توسعه درک و یادگیری معلمان از روش های موثر تدریس، زمینه را برای نیل به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فراهم می سازد( ساکی ومدنی ۱۳۸۹)
زمانی که معلمان در درس پژوهی شرکت می کنند، فرصتی جهت تمرکز عمیق تر حواس خود بر روی موضوعات اصلی درس می یابند. زمانی که درس پژوهی در کل مدرسه ای انجام گردد، بهسازی و پیشرفت بدون وقفه در بیشتر کلاس ها رخ می دهد. تمام معلمان از ایده ها و دانش یکدیگر سود می برند.  (Linn, Lewis, Tsuchida& Songer, 200) 

بیان اهداف

تدریس دستور زبان انگلیسی می تواند کاری سخت برای معلم و از سوی دیگر خسته کننده برای دانش آموزان باشد. که شاید به همین دلائل است که با وجود تمام تلاش های بی وقفه و استفاده از نرم افزار های آموزشی مثل پاورپوینت و حل نمونه سوال و انجام ارزشیابی های مستمر  باز هم میزان یادگیری زبان انگلیسی به نظر پایین است. لذا بر آن شدنم که طرح درسی را طراحی نمایم که تدریس را برای معلم تسهیل و یادگیری را برای دانش آموز خوشایند و ماندگار نماید. بنابراین گرامر سال نهم را بعنوان طرح درس پژوهی خود انتخاب نمودم. گرامر سال نهم  با وجود آسان بودن و با وجود اینکه دانش اموز در کلاس درس را به راحتی می فهمد و به تمرینات آن در کلاس پاسخ می دهد اما در آزمون ها از عهده آن بر نمی آید این نشان می دهد که یادگیری در کلاس نهادینه نشده است. 

RIAL 30,000 – خرید

فهرست

  • مقدمه…………………………………………………………………………………………۳
  • بیان اهداف………………………………………………………………..۳
  • هدف پژوهش……………………………………………………………..۴
  • بررسی مطالب و بسط داده ها…………………………………….۴
  • اطلاعات و یافته های علمی …………………………………………۴
  • تحقیقات انجام شده در این زمینه ……………………………………………….۸

 

RIAL 30,000 – خرید

برچسب , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *