تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی ۴ و درس پژوهی فرهنگیان

کارورزی سرا کارورزی, کارورزی 4 کارورزی ۴ و درس پژوهی فرهنگیان
کارورزی 4 تربیت معلم

کارورزی کارورزی 4

کارورزی ۴ و درس پژوهی فرهنگیان

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی 

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

عنوان :کارورزی ۴ و درس پژوهی فرهنگیان 

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه :۴۷

 

RIAL 120,000 – خرید

 

چکیده:
هدف و رسالت تعلیم و تربیت انسان سازی است باید دید که این وظیفه را چه نهادها و افرادی به عهده
دارند. البته انسان آموختن را از هنگام تولد آغاز می کند و در طول زندگی آن را ادامه می دهد. بخشی
ازآموختنیها به صورت غیر عمدی و یا تصادفی در خانواده و جامعه صورت می گیرد و بخش دیگر به نهادها
وموسسات رسمی از قبیل مدرسه و انجمن ها سپرده می شود در این میان مدرسه بیشترین سهم را بر
عهده دارد و سرانجام این مسئولیت خطیر به عهده معلمین واگذار می گردد و آنها هستند که باید بتوانند
دانش آموزان را به درستی تربیت کنند و آنان را برای کار و شرکت در اجتماع آماده سازند.در میان مجموعه
فعالیتهایی که برای تعلیم و تربیت دانش آموزان انجام می شود بیشترین سهم به تدریس معلم در کلاس
درس اختصاص می یابد. تدریس را می توان به فعالیتهای دو جانبه ای که بین معلم و شاگردان جریان دارد
و هدفش یادگیری است تعریف کرد. این فعالیت چنان چه منتج به یادگیری شود برای شاگرد موثر و مفید
خواهد بود. بنا به تعریف هر فعالیتی با قصد و عمد همراه است قصد معلم در امر تدریس این است که
شاگردان چیزی یاد بگیرند. همچنین تدریس یک متقابل بین شاگردان و معلم است کنش متقابل یعنی
اینکه معلم بر شاگردان اثرمی گذارد و برعکس شاگردان هم فعالیت او را تحت تاثیر قرار می دهند. البته این
اثر متقابل ممکن است بصورت غیر مستقیم باشد. برای اینکه تاثیر معلم به هنگام تدریس و سایر فعالیتهای
تربیتی بر شاگردان بیشترشود باید دو عامل تسلط باشد یکی نحوه صحیح ارائه درس و دیگری به موضوعی
که .از آنجایی که معلم با روح و روان و احساسات افراد سر و کار دارد چنانچه به درستی عمل کند زیانهای
جبران ناپذیری بر جای می گذارد. همانطور که وقتی قسمتی از بدن می سوزد و یا زخم می شود اثر آن
ممکن است تا پایان عمر هم باقی بماند تاثیر نابجا بر روح کودکان نیز همین اثر را دارد و احتمال می رود
تا پایان عمر دهد. بنابراین تنها راه چاره در این است که معلم در تمام زمینه هایی که به شغل معلمی
مربوط می شود اطلاعات صحیح و مفید کسب کند در این کارورزی سعی بر این بود که در جهت افزایش
سطح تدریس،شیوه های نوین را بکار بندیم.

 

RIAL 120,000 – خرید

 

فهرست:
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹
فصل اول)تعریف درس پژوهی(:
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸
درس پژوهی چیست؟……………………………………………………………………………………………………………………………. ۶
تفاوت درس پژوهی و اقدام پژوهی ……………………………………………………………………………………………………. ۱۱
شباهت های درس پژوهی و اقدام پژوهی…………………………………………………………………………………………. ۱۱
اهداف درس پژوهی…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹
مراحل درس پژوهی……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹
کارکرد های درس پژوهی:………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸
دوره درس پژوهی……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶
اهمیت درس پژوهی …………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
ده گام اساسی درس پژوهی……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
اهداف و ایده های من ………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶
اهداف کارورزی۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۰۳
فرم خود ارزیابی………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۰۱
طرح درس…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۰۰
فصل دوم)فرمها(:
فرم ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳

فصل سوم)روایت پژوهی(:
گزارش ۱………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
گزارش موقعیت فیزیکی …………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۷
تصاویر کارورزی امسال……………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۳
گزارش عاطفی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
فصل چهارم)یافته های من(
تجربیات من………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹
ویژگی های معلم………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۶

 

 

RIAL 120,000 – خرید

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *