تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی ۴ ناهمواری های ایران پایه چهارم ابتدائی

کارورزی سرا کارورزی, کارورزی 4 کارورزی ۴ ناهمواری های ایران پایه چهارم ابتدائی

کارورزی کارورزی 4

کارورزی ۴ ناهمواری های ایران پایه چهارم ابتدائی

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

عنوان : کارورزی ۴ ناهمواری های ایران پایه چهارم ابتدائی

تعداد صفحه : ۴۰ صفحه

قیمت : ۱۵۰۰۰تومان

نوع فایل : ورد قابل ویرایش

 

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

پژوهش حاضر از نوع درس پژوهشی و به صورت کیفی انجام شده که   حاصل تلاش اعضاء گروه در جهت بهبود فعالیت های آموزشی و یادگیری درس جغرافیا با عنوان نا همواری های ایران (سرزمین های بلند ) می باشد.

لذا با توجه به وسعت کشور ایران و فراوانی ناهمواری ها؛پیدا کردن جزئیات ناهمواری ها روی نقشه و یافتن مکان آن ها به صورت مفهومی کار دشواری برای دانش آموزان می باشد از این رو این مشکل که ازنظر اعضاءگروه مشکلی مهم وپایه ای در درس جغرافیا است (نقشه خوانی ) بر آن شدیم تا با روش های اثر بخش و فعال یادگیری آن را برای دانش آموزان آسان تر نماییم . طرح درس اولیه (سناریو) بعد از اجرا توسط اعضاء گروه مورد بازبینی ونقد و بررسی قرار گرفت و اصلاحات مورد نظر انجام شد ودر اجرای مجدد سعی برآن شد تا نقاط ذیل که حاصل از اجرای دوم است در تدریس رعایت شود۰

  • تغییر وسایل یادگیری در تدریس ( مثلا استفاده از طراحی نقشه ایران روی پارچه و تکنولوژی( برای جمع بندی )
  • استفاده ی بهتر و بیشتر از گروه دانش آموزی و تشویق آن ها به صورت فیزیکی وکلامی
  • طرح سوالات مناسب تر و فعال نگه داشتن دانش آموزان در زمان تدریس مجدد
  • سعی در پیوند دادن مطالب درسی با زندگی روزمره ی دانش آموزان در تدریس مجدد
  • سعی در جهت برانگیختن انگیزه های درونی دانش آموزان ( از طیق اجرای نمایش)

لذا تدریس مجدد با استفاده از روش ها ی فعال تدریس ( پرسش و پاسخ ، نمایش خلاق، بارش مغزی ، نمایش ) و استفاده از کاردستی و گفت وگو ، نقاشی ، مشارکتی ، پاورپوینت و ایفای نقش ( هر دانش آموز نماد یک کوه )انجام گرفت .

صفحه فهرست                                                    عنوان

 

۷ مقدمه
۸ فصل اول
۹ بخش اول
۹ تعیین هدف
۱۰ بخش دوم
۱۰ طراحی واحد یادگیری
۱۲ استخراج ایده کلی
۱۳ شایستگی مورد نظر
۱۴ طراحی ملاک های شایستگی
۱۴ تعیین تکلیف عملکردی
۱۵ طرح پرسش اساسی
۱۶ طراحی تکلیف یادگیری
۲۱ بخش سوم
۲۱ اجرای واحد یادگیری
۲۲                                                بخش چهارم
۲۲ ارزیابی از شایستگی های کسب شده
۲۲ بخش پنجم
۲۲ تامل و بازنگری
۲۳ فصل دوم : روایت من از کارورزی ۴
۲۴ بخش اول: روایت پژوهی
۲۷ بخش دوم : کد گذاری
۲۹ بخش سوم : تحلیل و تفسیر
۳۹ منابع

برچسب , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *