تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی ۴ (درس پژوهی: درس دریا -اگر جنگل نباشد – چشم های آسمان )

کارورزی سرا درس پژوهی, کارورزی, کارورزی 4 کارورزی ۴ (درس پژوهی: درس دریا -اگر جنگل نباشد – چشم های آسمان )
کنش پژوهی | کنش پژوهی فردی | کنش پژوهی معلمی | کنش پژوهی مدرسه | www.karvarzisars.ir

درس پژوهی کارورزی کارورزی 4

کارورزی ۴ (درس پژوهی: درس دریا -اگر جنگل نباشد – چشم های آسمان )

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

نوع فایل: ورد قابل ویرایش

قیمت : ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه : ۴۲

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

 

RIAL 150,000 – خرید

شرح مختصری از کارورزی ۴ :

درس پژوهی رویکرد نوین درنظام آموزشی مدارس بسیاری ازکشورهاست. امروزه درچین، انگلستان، ژاپن، آمریکا وآفریقای جنوبی ازاین فرایند برای غنی سازی فرایند یادگیری بهره برداری می کنند و برای تحول درآموزش وپرورش،اصلاحات آموزشی را درگرو توانمندسازی معلم وغنی سازی فرایند یاددهی- یادگیری می دانند وبراجرای آن درمدارس متمرکزشده اند وبرخی مانند ژاپن وآمریکا از اجرای آن درمدارس بسیار رضایت دارند

(محمدی، ۱۳۹۴).

براساس یافته های پژوهشی محمد رضاسرکارآرانی( ۱۳۹۰) درس پژوهی موجب گسترش فرهنگ یادگیری درمدارس وارتقا مهارتهای حرفه ای معلمان وبهبود کیفیت یادگیری در دانش آموزان می شود. فرایند درس پژوهی دربیشتر مدارس کشور و دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم قابلیت اجرایی دارد ومعلمان یک رشته درسی می توانند درسال یک یا دوبار آن را اجرا کنند. همه معلمان هم رشته درسی می توانند از این فرایند درتدریس استفاده نمایند ودرنهایت، مدرسه به سازمانی یادگیرنده تبدیل شود ومحلی باشد که مدیر، معاون، آموزگار، دبیر، مشاور، دانش آموز و اولیا در آن رشد کنند.

معلمان با اجرای فرایند درس پژوهی ازیکدیگرمطالب و روش های جدید یاد می گیرند، درتجارب آموزشی هم سهیم می شوند، در رفتارهای آموزشی خود بازنگری و بازاندیشی می کنند، راههای بهتری برای یاددادن ویاد گرفتن می آموزند وبه تولید دانش حرفه ای کمک می کنند. آنها فرهنگ مشارکتی را تقویت می کنند، به بهسازی کلاس درس کمک می کنند، معلمان تازه کار و باسابقه درکنارهم قرارمی گیرند، فضایی صمیمی و دوستانه درمدرسه شکل می گیرد، معلمان ایده های نو را از هم می آموزند، پژوهش درمدرسه توسعه می یابد و روابط انسانی بین کارکنان تقویت می شود.

 

RIAL 150,000 – خرید

 

فهرست
فصل اول
طراحی نقشه ذهنی,
استخراج ایده کلیدی,
شایستگی های مورد انتظار,
طراحی ملاکهای شایستگی ها,
تعیین تکالیف عملکردی ,
طرح پرسش اساسی,
طراحی تکالیف یادگیری ,
کاربرگ/ ۱ فرم خودارزيابي,
کاربرگ۲

فصل هفتم:
درس دریا,:
اگر جنگل نباشد,:
چشم های آسمان,
کاربرگ ۳/
کاربرگ ۴
مهارت ها,:
مفاهیم
ارزش ها
کاربرگ ۵
کاربرگ ۶
اربرگ ۷
کاربرگ ۸ الف
فعالیت شماره ۸ الف : طراحی یادگیری,
کاربرگ ۸ ب
کاربرگ ۹
فعالیت شماره ۹ : تست اجرا,
کاربرگ ۱۰
فعالیت شماره ۱۰: درس پژوهی ,
گزارش تدریس: جلسه اول
گزارش تدریس: جلسه دوم
گزارشی از کل ترم
فعالیت شماره ۱۱ : ,ثبت تجارب و گزارش کارگاه ,
نقد تدریس ,
معایب
محاسن

 

RIAL 150,000 – خرید

برچسب , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *