تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

کارورزی ۲ (تمرین معلمی) ویژه فرهنگیان

کارورزی سرا کارورزی, کارورزی 2 کارورزی ۲ (تمرین معلمی) ویژه فرهنگیان
کارورزی 2

کارورزی کارورزی 2

کارورزی ۲ (تمرین معلمی) ویژه فرهنگیان

ارسال شده توسط کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |

کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

 

 

نام فایل کارورزی ۲ (تمرین معلمی)ویژه فرهنگیان
مقطع کارشناسی
رشته دبیری الهیات و معارف اسلامی
قیمت ۱۰۰۰۰
فرمت مقاله Word
تعداد صفحه ۳۷

 

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس

۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara

تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

مختصری از کارورزی :

برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته­ها تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی­ها … را فراهم می­کند. این فرآیند از مشاهده مسایل فیزیکی ـ آموزشی ـ تربیتی و عاطفی مدارس آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارت­های دیگری و یاد گرفتن در چرخه­ی حرفه­ای ختم می­شود.

در برنامه کارورزی دانشجویان با درک مبانی نظری قادر خواهند بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت­های تربیتی/ آموزشی را با ارائه­ی شواهدی از پژوهش­ها/ یافته­های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه تصمیمات در برنامه­ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری         دانش­آموزان از پشتوانه نظری برخوردار است.

در کارورزی ۱ دانشجویان توانایی تحلیل  موقعیت­های واقعی و انطباق آن با یافته­های نظری را کسب کرده و ظرفیت­های حرفه­ای خود را توسعه خواهد داد. اما در کارورزی ۲ آشنایی با مسایل مدارس، توصیف و تفسیر رویدادهای تربیتی و آموزش مورد مشاهده در مدارس همراه با علت­یابی و ارائه راه­حل و با تاکید بر استفاده از منابع معتبر و هدایت معلم و راهنما است.

این گزارش، گزارش کارورزی۲ مربوط به واحد درسی تمرین معلمی۲ در مدارس است. در این گزارش به ارائه مطالبی پرداخته شده است که از حضور بنده در دبیرستان دخترانه فرهنگیان شفا واقع خیابان رازی جمع­آوری شده است.

                                          فهرست

عنوان                                                                                                    صفحه

مقدمه. ۱

فصل اول : درگیر نمودن دانش­آموزان

الف)  گام­های اجرایی.. ۳

ب) ارزیابی گام­ها ۴

ج) مواد/ منابع آموزشی.. ۵

د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفت­وگو (بین دانش­آموز و کاروز) ۵

روایت (۱) ۶

فصل دوم : مرور مباحث

الف) گام­های اجرایی.. ۸

ب) ارزیابی گام­ها ۱۰

ج) منابع یا مواد آموزشی.. ۱۰

د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفت­وگو دانش­آموز و کارورز. ۱۱

ه) نمونه­هایی برای مرور مباحث… ۱۱

روایت (۲) ۱۱

فصل سوم : سنجش آموخته­ها

الف) گام­های اجرایی.. ۱۳

ب) ارزیابی گام­ها ۱۴

ج) مواد/منابع آموزشی مورد نیاز با توجه به موضوع. ۱۴

د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتگو بین دانشجوی کارورزی و معلم راهنما ۱۴

روایت (۳) ۱۵

فصل چهارم : یادگیری مشارکتی

الف) گام­های اجرایی.. ۱۷

ب) ارزیابی گام­ها ۱۸

ج) مواد/ منابع آموزشی مورد نیاز با توجه به موضوع. ۲۰

د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتگو بین کارورز و معلم راهنما ۲۰

روایت (۴) ۲۰

فصل پنجم : طراحی تکلیف برای یکی از موضوعات درسی

الف) گام­های اجرایی.. ۲۲

ب) ارزیابی گام­ها ۲۳

د) نمونه­هایی برای تکلیف یادگیری.. ۲۵

روایت (۵) ۲۵

فصل ششم : تعریف عملکردهای عاطفی ( بی­نظمی، عدم رعایت قوانین)

الف)گام­های اجرایی.. ۲۷

ب) ارزیابی گام­ها ۲۹

ج) مواد و منابع مورد نیاز با توجه به موضوع درس… ۳۰

روایت (۶)۳۰

نام فایل کارورزی ۲ (تمرین معلمی)ویژه فرهنگیان
مقطع کارشناسی
رشته دبیری الهیات و معارف اسلامی
قیمت
۱۰۰۰۰
فرمت مقاله Word
تعداد صفحه ۳۷
دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس

۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara

تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *