تماس با تلگرام 09355102506 h2006hamed {at} yahoo.com

چارچوب طرح آموزشی رياضي مقطع ابتدایی

کارورزی سرا کارورزی, کارورزی 3 چارچوب طرح آموزشی رياضي مقطع ابتدایی
چارچوب طرح آموزشی رياضي مقطع ابتدایی

کارورزی کارورزی 3

چارچوب طرح آموزشی رياضي مقطع ابتدایی

ارسال شده توسط کارورزی سرا

چارچوب طرح آموزشی رياضي مقطع ابتدایی

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی

 

 

دوستان عزیز اگر  در موقع خرید کارورزی دچار مشکل شدید ، میتوانند با کارت به کارت کردن مبلغ فایل مورد نظر و ارسال نام فایل وشماره پرداخت  از طریق تلگرام ایمیل یا اس ام اس فایل مورد نظر را دریافت کنید

۶۰۳۷ ۶۹۱۶ ۱۴۴۱ ۱۶۰۱

شماره کارت بانک صادرات به نام حامد رضائی محمودآباد
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶ شماره موبایل ارتباط با پشتیبانی اس ام اس
۰۹۳۵۵۱۰۲۵۰۶  @karvarzisara تلگرام
ir7sad@gmail.com ایمیل
عنوان چارچوب طرح آموزشی رياضي مقطع ابتدایی
رشته تحصیلی کارشناسی
تعداد صفحات ۵
نوع فایل Word
قیمت ( ریال ) ۲۰٫۰۰۰

شرح مختصری از چارچوب طرح ریاضی :

مشخصات: نام مدرسه………………………… پایه تحصیلی………….. موضوع …………………….. درس جلسه……………..  نام معلم راهنما…………………………. زمان:…………….

 

محتوا (مفاهیم/ مهارت ها به تفکیک):مهارت: حل مساله؛ جمع آوری و تحلیل داده ها؛ الگوها تخمین- مفهوم عدد؛
پیامد یادگیری: توانایی بکارگیری مهارت تخمین و الگویابی در حل مسایل عددی.
مراحل تکالیف یادگیری/ تکالیف عملکردی مواد/ منابع
برقراری ارتباط بازی برای کودکان یک کار جدی است (بین هدف و کار فاصله ای وجود ندارد). جالب بودن مسیر چینش مکعب ها در یک مسیر طولانی برای بچه ها می توانست سئوال برانگیز باشد و بچه ها را به طور غیر ارادی وادار به حدس زدن کند. تکیه بر روش های مدیریت گروه از سوی دانش آموزان ( بالا بردن دستها) منابع اطلاعاتی درونی

مکعبهای رنگی

بازخورد ها جدی گرفتن ایده دانش اموزان و ایجاد فرصت ((creating opportunitiesبرای عملیاتی کردن آن نه به عقب راندن ظرفیت های یادگیرنده( Debilitating ( .

برخورد با یادگیرنده به عنوان سوژه (علی) نه ابژه (آموزش مفهوم عدد)

تحلیل و تفسیر

 

جدی گرفتن توانایی دانش آموزان و تردبد به خود راه ندادن در استفاده از ظرفیت های موجود در درون یادگیرنده برای توسعه توانایی های او

 شکار علایق دانش آموزان و شناسایی آن برای بهره گیری در موقعیت های بعدی

به تجربه گذاشتن زمانی که مسالة (شمردن تعداد مکعب های«قطار مکعبی») مطرح  شد و ایده ها برای حل آن از سوی دانش آموزان ارائه گردید. پیشگویی و یافتن روشی برای شمارش با استفاده از الگو/ داده هایی که در ذهن داشتند.

 

تجربیات و  دانش پیشین دانش آموزان/

برگه بزرگ( A0)

ماژیک

بازخورد ها پذیرش ایده پردازی دانش آموزان  و ایجاد فضایی مثبت برای به گفتگو گذاشتن تجربیات و دانش پیشین با استفاده از عبارت هایی «چون بیایید ببینیم … چه می گوید و هدایت پاسخ ها »  

برچسب , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشته شده توسط کارورزی سرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *